wtorek, 21 marca 2017

Kolejny worek z karteczkami:)

Witam!!!
Serdecznie Wam dziękuję za wszystkie budujące komentarze o moich kwiatkach!! Na pewno będę je z przyjemnością wykorzystywać w swoich pracach:)

Dzisiaj znów spora ilość karteczek, bo jak już wyciągam bajzel to robię na wszystkie zabawy na jakie się zapisałam:)Zacznę od karteczek na zabawę u ANI, a wytyczne na marzec podała nam DANUSIA


Ja do tematów podeszłam następująco:
1) Bukiet + wstążka - kwiatuszki mojej produkcji:))


2) Jajo + paseczki

3) Kogut + czerwony, tu muszę się przyznać, że gdzieś mi umknął ten czerwony, ale na szczęście, na serwetce, z której zrobiłam papier jest sporo tego koloru:))


4) Ośnieżone drzewo + brokat ,mam  nadzieję, że widać, że się błyszczy:)


Ooo i zapomniałabym o kolażu:)




Teraz kolej na zabawę u ULI, tematem są rękawiczki. Spodobały mi się dwie grafiki i zrobiłam z nimi karteczki, bardzo proste zresztą:)


Tu rękawiczki są z boku, z lewej strony, mało je widać ale są! A ten kotek mnie zauroczył:)

Banerek na marzec

I jeszcze zabawa w Klubie Twórczych Mam etap 3
Pierwsza zrobiona według mapki



Druga zgodnie z wytycznymi organizatorek: tkanina, motylek, bez kwiatów, perełki


Czwarty etap:
mapka:


i według wytycznych: koronka, biały, tekturka, tekst


I banerek do tej zabawy


Mam nadzieję, że organizatorki zaakceptują moją radosną twórczość i że nie zanudziłam Was kolejną porcją kartek:))

Do zobaczenia wkrótce:)
Pa!!






34 komentarze:

  1. Gosieñko mnostwo pieknych i roznorodnych karteczek ale mnie najbardziej zauroczyl bukiet, te twoje kwiatuszki sa the best, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, najbardziej spodobała mi się ta z kogutem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i delikatne grafiki :-D Najbardziej zauroczył mnie folkowy kogutek :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kartki są niesamowicie piękne. Istne działa sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wysyp cudny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. istny wysyp karteczkowy :)
    Gosieńko piękne karteczki przygotowałaś- wszystkie
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne karteczki : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, Gosiu!
    Moje serducho skradł bukiecik z Twoimi kwiatuszkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, różnorodne, podziwiam talent! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, różnorodne, podziwiam talent! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu poradziłaś sobie ze wszystkim wytycznymi koncertowo. Wszystkie kartki są super. Grafiki z rękawiczkami przesłodkie są. Twój bukiecik mnie zachwycił bardzo . Pięknie go zrobiłaś. Kogucik folkowy odlotowy, miałam tą samą serwetkę w łapkach , ale w końcu wyszyłam mojego kogucika. Ośnieżona choineczka tez jest świetna.
    Jednym słowem cud , miód i malinka
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki.
    Już ponad godzinę piszę komentarze pod postami z karteczkami i wszędzie ładne kartki, wszędzie moc inspiracji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosieńko, piękne kartki, trudno wybrać faworytkę. Te z rękawiczkami są takie ujmujące. Kwiaty na pierwszej mnie zauroczyły, a już białe lilie wyszły Ci rewelacyjnie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosiu super dałaś radę wszystkim tematom,bo karteczki wyszły super.
    Każda jest inna ,a już ta z bukiecikiem miodzio .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki i bardzo różnorodne:) Jestem pod wrażeniem ilości...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu,ale natrzaskałaś tych kartek :)))wszystkie są cudne !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same piękności:) ale śpiący kociak na kartce z rękawiczką wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekujemy za udzial w zabawie w KTM, wszystkie karteczki są sliczne ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. ta z kociakiem mi się spodobała,wszystkie zresztą są piękne ale ta naj

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne kartki jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze karteczki, a ten własnoręczny bukiet jest cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe karteczki! Zrobiłas ich tyle, że trudno sie skupić na jednej;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnóstwo cudnych kartek natworzyłaś . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Całe mnóstwo pięknych karteczek! Podziwiam!!! Ta z kiciusiem cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe kartki! Piękny bukiet na pierwszej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powstały śliczne karteczki :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piekne ale kogut i bukiet kwiatów mnie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń