sobota, 22 kwietnia 2017

Skrzyneczka na urodziny

Witam w sobotni  wieczór!
WIELKIE DZIĘKI dla Was dziewczyny za wszystkie życzenia i cudne karteczki!!! Spora część lodówki jest nimi zasłonięta:))


Wszystkie cudne i tyle miłych słów:))

Dziś pokażę skrzyneczkę, którą zmalowałam już miesiąc temu. Na wieczku przykleiłam gazę, potem serwetka, pasta pękająca i szablon,złota mgiełka, kilka drobiazgów i oto co wyszło:






i środek

Wnętrze jedynie zawoskowałam, dekor ozdobiony tą samą serwetką co wieczko i stempelek imitujący spękania:) do tego papierowe różyczki własnoręcznie zrobione:)



Zadowolona jestem z tej pracy, tym bardziej, że i zamawiającej i obdarowanej też się podobała:)
Na rozkręcenie się po świętach wystarczy:) Kolejny post pewnie będzie karteczkowy:)
Miłej niedzieli życzę!
Pa!

20 komentarzy:

  1. Piękna skrzyneczka Gosiu :)
    Dawno nie robiłam decou z gazą...a to taki fajny efekt :)
    Pozdrawiam ciepło i poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała szkatułka : ) A karteczki fajnie się prezentują na lodówce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna skrzyneczka, a różyczki prima sort- cudne

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, hi, a moja otwarta i widać podpis:)
    Cudowna skrzyneczka, strasznie podoba mi się kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu skrzyneczka jest prześliczna!
    a co do karteczki to sie poprawie - adres juz mam;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. super te życzenia:)
    skrzyneczka świetna ...

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this :)


    would you like to follow for follow ? Please let me know on my blog and dont forget to give me your links aswell :)

    New post - Baddie Cheerleader OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna skrzyneczka, cegiełka daje ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna skrzyneczka, Gosiu!
    Bardzo fajny efekt dała gaza pod serwetką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta skrzyneczka - nic dziwnego, że się podobała, cegiełki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, podziwiam tą cegiełkę! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skrzyneczka rewelacja !!Cegiełki wyszły bombowo a całość zachwyca swoja delikatnością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka tej skrzyneczki jest oszałamijąca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne pudełeczko, a stempelkiem imitującym spękania jestem wręcz zafascynowana! Super wynalazek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna skrzyneczka! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń