piątek, 7 kwietnia 2017

Karteczki, wianek i...

Dzień dobry!!
Za oknem niestety szaro, buro i ponuro, ale przecież w sercu wiosna i zbliżające się Święta:)), to prace kolorowe i wesołe, tak myślę..
Dziś pokażę cztery karteczki, które zrobiłam z myślą o zabawie w Klubie Twórczych Mam

Na 5 etap  dziewczyny podały dwie grafiki i kilka wytycznych, ja zrobiłam  karteczkę według mapki z uroczym zajączkiem wielkanocnym:)


  i drugą z kolorowymi jajeczkami plus kropki, kokardka, zielony, pismo odręczne


W 6 ostatnim etapie były również dwie grafiki i kilka wskazówek
Tu grafika, spirale zembossowane czyli media, dodatkowo kartonik pod grafiką też zmediowany( pasta i mgiełki) i jeszcze stempelek od Ani:)


druga karteczka według mapki


Cieszę się, że zaliczyłam wszystkie etapy i mam o kilka karteczek więcej, teraz tylko pozostało szybciutko je rozesłać w świat:)
To jeszcze banerek


Chciałabym się pochwalić wygraną w candy u ELI, podobno to nagroda pocieszenia, ale dla mnie to jest pierwsza nagroda!! zobaczcie jakie cudeńka Ela dla mnie zrobiła:




Elu, dziękuję jeszcze raz!!!

A na koniec jeszcze jeden Wielkanocny akcent, a mianowicie wianek na drzwi czy okno...
Zainspirowałam się zdjęciem znalezionym na moim ukochanym Pintereście:))
Uwiłam wianek z brzozowych gałązek i przykleiłam .......

skorupki:))


Między skorupki dałam chrobotka, a w środek wkleiłam styropianowe jajeczka i moje goździki:))
Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podoba i koszt prawie zerowy:))



Wianek dołącza do zabawy w SZUFLADZIE


Zmykam do swoich zajęć, na poczatek chyba rozpalę w piecu......
pa, pa:))

20 komentarzy:

  1. Moze i za oknem masz buro i ponuro ale na blogu piekna wiosna. Karteczki przesliczne no i wszystkie etapy zaliczone, nagroda pocieszenia piekna tylko pozazdroscic a wianuszek lov cost cudeñko, swietnie to sobie wykombinowalas. Pozdrawiam i sloneczka sle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piecu już napalone:)) dziękuję za tyle komplementów, ale najbardziej za słoneczko:))

      Usuń
  2. Same śliczności pokazujesz, Gosiu :-)
    Karteczki kolorowe i radosne, prezencik cudny, a Twój wianuszek w stylu eko zachwyca!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wesolutkie karteczki:)
    oj wspaniałości trafiły się tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki przepiękne : )
    A wygranej gratuluje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko, gratuluję wygranej.
    Piękne karteczki, ale wianek po prostu rozwala system:)
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu kartki super, zawsze to kilka sztuk więcej. Prezent podziwiałam u Eli i faktycznie jak na nagrodę pocieszenia super wypasiony , wszystko jest cudne. A wianuszek bardzo udany , niestety ja bym nie bardzo miała gdzie powiesić.
    Pozdrawiam i słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ! Wianek bardzo pomysłowy! Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ! Wianek bardzo pomysłowy! Pozdrawiam i słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każda karteczka ma swój urok:) wianek świetny, bardzo oryginalna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki,a wianek rewelacja,muszę też coś pokombinować i zrobić sobie ozdobę wielkanocną na drzwi :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, karteczki wyszły Ci śliczne :)
    I ten wianek-świetny...ja jak wchodzę na Pinterest to przepadam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś Gosiu:)Wianek rewelacyjne, a karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczki bardzo wiosenne i kolorowe jak na Wielkanoc przystało. Prezenty cudne a wianek, wianek mnie oczarował, te skorupki to rewelacyjny pomysł! Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne prezenty,a wianek moim zdaniem cudownie oryginalny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze karteczki, piękne prezenty, a wianek fantastyczny! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki, cudny wianek i wspaniały prezent ;)
    Gosiu gratuluję i podziwiam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wianek to Ci wyszedł nieziemsko! Aż buzię otworzyłam ze zdziwienia!

    OdpowiedzUsuń