wtorek, 25 kwietnia 2017

Tak jak obiecałam...

....wpadam z karteczkami :)
Kwiecień chyli się juz ku końcowi, więc trzeba było zrobić karteczki, żeby nie wypaść z obiegu:)
Pierwsza karteczka zrobiona według mapki narysowanej przez ULĘ


 Mapka dość prosta, więc karteczka też nieskomplikowana:)



 I cztery karteczki na zabawę u ANI, tym razem tematy podała kolejna gościnna projektantka - CZARNA DAMA


Lidka poprosiła o karteczkę ze żłóbkiem:
znalazłam śliczną grafikę z dziećmi i to ona stanowi główny element mojej karteczki:


 Na Wielkanoc, kartka w kształcie jaja, najtrudniej było wyciąć jajo:))


 Karteczka z misiem, ja znalazłam misia przebranego za Mikołaja i tym samym mam drugą karteczkę na Boże Narodzenie:)


I kartka komunijna według mapki. Tak się złożyło, że kuzynka zamówiła pamiątkę dla swojego chrześniaka, więc powstała taka kartka-księga:



Kwiatuszki oczywiście zrobione własnoręcznie z papieru a maleńkie niezapominajki z foamiranu:)


W środku będą jeszcze życzenia

Ten ozdobny narożnik pociągnęłam magikiem i pięknie się błyszczy:)


I jeszcze zdjęcie zbiorowe wszystkich czterech kartek:


Post karteczkowy, więc pokażę jeszcze zaproszenia, które zrobiłam na komunię pewnej dziewczynki:) Tym razem różyczki kupione:P




Zamawiająca była bardzo zadowolona, co mnie ogromnie cieszy:))

Dziś wystarczy, bo znów dość dużo zdjęć wkleiłam:)
Życzę wszystkim ciepełka i słoneczka, przecież dluuuugi weekend przed nami!
Pa!

29 komentarzy:

  1. Kartka księga piękna, zaproszenia też śliczne, natrudziłaś się, ale efekt wspaniały! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :-D Jajeczko i ta z misiem całkowicie mnie urzekły ;-D Zaproszenia eleganckie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurtem i pieknie, mnie zauroczyla oczywiscie kartka ksiega , sliczna , delikatna i elegancka jak i zaproszenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda a zaproszenia eleganckie i nie przesadzone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystkie! Księga wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu ale cudne kartki u Ciebie powstały . No w każdej jest to coś co bardzo mi się podoba . Grafiki z misiem i dzieciakami przepiękne , takie jak lubię . Na jaju świetne kwiatki i super kolorystyka A komunijna genialna , delikatna , elegancka a niebieskie dodatki są super. zwłaszcza ten bukiecik. Zaproszenia na komunię świetne , wcale się nie dziwię że się spodobały.
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, Gosiu!
    Zachwyciła mnie ta kartka-księga, no i piękne zaproszenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu wszytko piękne przygotowałaś, a zaproszenia i kartka komunijna wręcz zachwycają:)
    buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu wspaniale poradziłaś sobie z tematami,kartka komunijna w postaci książęczki świetna a te zaproszenia cudne,
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne karteczki, komunijne na czasie i urzekajaco wyglada ksiega. Podziwiam i serdecznie pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki ! Na Święta będą jak znalazł !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosieńko, piękne kartki zrobiłaś, księga - wiadomo, genialna. Bardzo podobają mi się też zaproszenia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki pięknie ułożyłaś i zaproszenia są wyjątkowe. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki wykonałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki:) Zaproszenia komunijne wspaniałe -skromne i delikatne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię hurtowej produkcji, szybko mi się nudzi wiec podziwiam tym bardziej;-) A karteczki śliczne i oczywiście najbardziej mi się podoba ta pierwsza czyli rzekomo najprostsza, widać prosta kobieta ze mnie;-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki śliczne! Ta komunijna jest przecudna:) No i zaproszenia wspaniałe, takie delikatne i eleganckie! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe karteczki stworzyłaś Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne i z pomysłem karteczki.
    Napisałaś - pociągnęłam magikiem, tzn klejem?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobiłas Małgosiu cudeńka jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne karteczki :) Udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne karteczki Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń