niedziela, 13 maja 2018

Karteczki dwie

Dzień dobry w piękną, słoneczną niedzielę:)
Niedzielny poranek skłania mnie do dodania kolejnego posta, a więc pokażę dziś dwie moje ostatnie prace.
Pierwsza komunijna dla chłopca, kolejny raz zrobiłam schodkową według kursiku Danfi, który znajdziecie TUTAJ robi się ją bardzo fajnie no i może sobie stać i cieszyć oko:)
A wyszła tak:




 Z tyłu ma dużo miejsca na życzenia:


 Do kompletu delikatnie ozdobiłam pudełeczko


Zgłaszam ją na wyzwanie w Three Wishes : Rodzinne uroczystości


oraz w Scrapkowo: sakramenty


 Druga karteczka to dla mnie wyzwanie jakim jest zawsze coś dla mężczyzny:) Kartka na 50 urodziny, wyszła chyba C&S :) Postawiłam na szarości i zielenie też na składaczku:


również w pudełeczku


Ponieważ zawiera zielony, zgłaszam ją na wyzwanie w 123scrapujTy :Grasz w zielone?


A teraz zmykam do Was:)
Miłej niedzieli!










17 komentarzy:

  1. Piękne kartki. Bardzo ładnie prezentują się te schodkowe składaczki, muszę chyba i ja zgłębić tę formę. Komunijna kartka idealna, i cudnie ozdobiona i wszystko idealnie się komponuje. Z męską wersją poradziłaś sobie równie pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki w formie i treści :-)Bogatsza kolorystyka i kompozycja komunijnej bardziej mnie zachwyciła ,ale męska kazikowa" też ma swój urok :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosieńko, świetne kartki. Rewelacyjnie sobie poradziłaś z męską.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki komunijna delikatna i piękna, a męska jest męska! super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komunijna karteczka jest cudna ale Kazik pierwsza klasa, no cóż ja akurat wolę umiar:-) Pozdrawiam Gosiu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komunijna karteczka wyszła prześliczne :-) Cieszę się, że mój kursik się przydał :-) Dziękuję za udział w majowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu ale fajne są te schodkowe kartki. Pierwszokomunijna w pudełeczku rewelacja.
    Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki, Gosiu!
    Ta dla mężczyzny wyszła super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, komunijna praca;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca! Dziekuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne prace, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dbałość o szczegóły w Twoim wydaniu to czysta perfekcja.
    Obie karteczki bardzo ładne. Pudełka dopełniają całość ☺
    Super!

    OdpowiedzUsuń