czwartek, 12 grudnia 2013

Gwiazdki i choinki

Witam!
Sama się dziwię, że tak szybko mogę coś wkleić:))
Na początku chciałabym podziękować za miłe komentarze pod poprzednim postem:) Rozetę robi się naprawdę szybko, także polecam!!!

Dziś wpadam żeby pokazać gwiazdy- zawieszki, które zrobiłam na Mikołajki moim synkom do swoich klas:)






Ale u najstarszego dziewczyny pytały "Piotrek, przyniesiesz jakieś ozdoby na choinkę?" :)) to na szybciutko zrobiłam choineczki z jednej rureczki:))
Czas zrobienia jednej sztuki to chyba 3 minutki:) A tak wyglądały te maleństwa:




Ech, gdybym miała jeszcze trochę czasu, to zrobiłabym na swoją choinkę takie słodziaki:)

Następny post również niedługo się pojawi, bo dzisiaj nie chciałabym zasypać Was zdjęciami:))

Pozdrawiam i miłego dnia życzę!!
Pa!

21 komentarzy:

  1. maleństwa choinkowe super :) może spróbuję jak czasu starczy :)
    teraz właśnie paczuszki skończyłam pakować, jak się uda dziś poleci do Ciebie
    :) :*
    gwiazdki równie urocze! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!
      O to pan listonosz będzie bardzo wyczekiwany:)))

      Usuń
  2. Gosiu śliczności ,tak niewiele trzeba aby było pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnifiques décorations de Noël !
    Bonne journée !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dekoracje! Może mi się uda też coś wykombinować:) Pozwolę sobie odgapić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby zrobiłaś do klas synów:) A choinki słodkie:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdeczki bardzo mi się podobają,ale te choinki są śliczne;)Ja lubię taka prostotę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci poproszą , a mama zaraz do dzieła , Jakie to śliczne , dla ciebie tylko 3 minuty , dla mnie to by było cała wieczność , Ja to nawet rurki ukręcić nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Rozeta też robi wrażenie. Ślicznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ozdoby wyczarowałaś z papieru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo mi się podobają te ozdoby!!! Może i ja spróbuję:) te trzyminutowe mnie zainteresowały:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdoby są piękne !!!!
    Niby proste do zrobienia, ale jakie efektowne !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudne świąteczne ozdoby!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne te gwiazdy. Wow. Pozdrawiam cieplutko http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Choineczki na choinkę cudne!
    Zawieszki gwiazdkowe wspaniałe:)
    Same śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gwiazdki super sama takie tez usiłowałam teraz zrobić a choinki świetne wiem bo sama jedną mam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana szalejesz:)Śliczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń