wtorek, 3 lutego 2015

Na czerwono!!!

Witam już w lutym!
Dziękuję za tak liczne odwiedziny i komentarze pod wianuszkiem!!! Cieszy mnie, że Wam również sie spodobał:)

Jakiś czas temu obiecałam czerwony post, ostrzegam będzie barrrdzo czerwono:) Niedługo walentynki, więc kolor jak najbardziej na miejscu:)
Trafiło mi sie kilka zamówień na gorsety, czerwone właśnie! Dziś pokażę trzy, ale będą jeszcze dwa!
Coraz trudniej mi je ozdabiać, bo pomysły już mi sie kończą:)))

To pokazuję (uwaga - dużo czerwonych zdjęć):
Pierwszy:




Drugi:








 Trzeci:




 A tu wszystkie trzy razem:




Mówiłam, że będzie czerwono, niejednego byka pewnie rozwścieczyłby ten post:))
najważniejsze, że zamawiającym się podobają!!!

Miło mi powitać Ewitę, mam nadzieję, że sodoba Ci sie u mnie!

Pozdrawiam wszystkich słonecznie!!!
Pa!

25 komentarzy:

  1. Prześliczna prace, i wspaniale dopracowane szczegóły !!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te koszyczki! Kopra opada do samej ziemi. A wianek tez widziałam i jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jest fantastyczny, kawał dobrej roboty Małgosiu:-) gratuluję talentu!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu piekne gorsety i wcale sie nie dziwię, ze mają takie wzięcie:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm.... na czerwono :) Piękny po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. W zasadzie jedno słowo go określa _ seksowny :) Co w zasadzie trochę dziwnie brzmi w odniesieniu do koszyka ;)
    jet po prostu fantastyczny, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!!!
    pierwszy cudny !!!!
    pozdrawiam :)
    pa.ja uwielbiam kolor czerwony więc dla mnie post mega przyjemny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana coś wspaniałego!!! Przecudna praca!!! Jestem pod wrażeniem!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Very sexy ! Perfect for Valentine's day !
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. Guauuuu, quedé enamorada de esta cesta-corsé, un trabajo maravilloso!! Hace solo unos días que empecé a utilizar esta técnica y me parece asombroso todo lo que se puede hacer con ella! Te felicito!!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIALE GORSETY AZ DECH ZAPIERA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe koszyczki i bardzo seksowne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczności,a kolorki zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! Jak cudnie, mam wrażenie,ze znalazłam się w kabarecie...niejedna tancerka chciałaby mieć taki gorsecik :-) Cudo Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor ekstra, plecionki podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu, jest piękny, idealny, wszystkie dodatki, kolory, nic dodać nic ująć! Ach zazdroszczę rączek do tworzenia takich cudeniek!!! Ja to na zwykłych koszach polegam! Promyczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne czerwienie, są takie energetyczne, a z czarnymi dodatkami hiszpańsko eleganckie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ;)

    Zapraszam do siebie na rozdawajkę http://aniamojepasje.blogspot.com/2015/01/rocznicowa-rozdawajka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale naplotłaś cudowności.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ mi się narobiło zaległości .A TU tyle pięknych rzeczy natworzyłaś.
    I nie dziwi mnie ,że spodobało się zamawiającym.
    Serdeczności posyłam .

    OdpowiedzUsuń