wtorek, 15 grudnia 2015

Ogłaszam wyniki!!!

Witam Was ciepło!!!
Dziś post numer 200!! :) i tak sie składa, że akurat dziś mogę ogłosić zwyciężczynię mojego candy!!!
W zabawie udział wzięły 44 panie, niektóre dołączyły do grona obserwatorek, mam nadzieję, że nie tylko ze względu na candy;)
Losowanie odbyło się w ten sposób, że mój osobisty mąż miał powiedzieć numer od 1 do 44 i padło na............................................................................................................................................................
                                                                  32
                                                 a jest to danielka!!!


Gratuluje serdecznie i proszę o adres na malgorzatagralka@wp.pl :)

Pozostałym uczestniczkom bardzo dziękuję za udział i ze względu na liczne zainteresowanie postaram się wkrótce zorganizować podobną rozdawajkę:))

Aniu , pytałaś o ten błyszczący lakier:) to ten

nie wiem do konca czy jest alkoholowy, ale pędzle trzeba myć w rozpuszczalniku alkoholowym:) a i pięknie pachnie;)

Dziś króciutko, ale materiał na kolejnego posta już czeka:)
Pa!!!

22 komentarze:

  1. O kurcze to chyba Ja ;)
    pięknie dziękuję za zabawę ale się cieszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zabawę :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równeż Gosiu gratuluję zwyciężczyni - szkoda że mnie ominęła tak wspaniała zabawa - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję danielce , wygranej, Tobie gratuluje 200 posta i dziękuje za fotkę lakieru , mam z tej firmy ale z niebieską etykietką, takiego jeszcze nie miałam . Muszę poczytać jakie są różnice.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Danielce i dziękuję za zabawę! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki i dzięki za zabawę !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Danielki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i dzikeuje za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za sympatyczną zabawę.
    Gratuluję takich ślicznych prezentów Danielce:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Graatulacje dla zwyciezczyni. Dziekuje za zabawe i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No tak, tak długo mnie nie było, że ominęła mnie zabawa :(
    Kochana gratulacje z okazji 200 opublikowanego postu :)))
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam ciepło
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni a Tobie Gosiu dziękuje za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń