piątek, 15 grudnia 2017

Świąteczne komplety

Witam cieplutko!!
Jak tam Wasze przygotowania do świąt?? Ja bardziej przygotowuję się do piątych urodzin Oliwki:)), ale coś tam wcześniej udało mi się ozdobić. Są to kompleciki składające się ze świecy i bombki lub medalionów, które przygotowałam na kolejną inspirację dla Coral4u .
Dwa są w kolorze oliwkowo - złotym, a trzeci czarno - miedzianym. Na świeczki przykleiłam wyciski z masy lekkiej , gdzieniegdzie dodałam pastę żelową pomalowałam farbami akrylowymi i metalicznymi See Art, podcieniowałam patyną,  przykleiłam mikrokuleczki, troszkę perełek w płynie i gotowe. Do zrobienia medalionów użyłam papieru ryżowego i farb akrylowych, a wykończenie to mikrokuleczki przyklejone na magica.
Tyle teorii, czas na zdjęcia:







Wszystkie zostały prezentami, więc z przyjemnością dodam je do zabawy u RENI


no i nie brakuje tu złota i świecidełek, więc lecą do JUSTYNKI, na lekcję decou


 Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu!!

27 komentarzy:

  1. super są co jeden komplet to piękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, same cudowności przygotowałaś. Komplety przepiękne. Mój faworyt to ten miedziano-czarny - jest MEGA piękny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu cudne prace- obdarowani będą zachwyceni:)
    a wiesz, że ja tez siedzę i obklejam bombeczki?
    tyle ze pokażę je po świętach.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zestawy!!! Najbardziej podoba mi się bombka z ostatniego, fantastyczna!
    Pozdrawiam i miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, wspaniałe kompleciki, będą się pięknie prezentować na świątecznym stole.
    Serdeczności. I wszystkiego najlepszego dla Oliwki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Mnie szczególnie spodobała się ta druga świeca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te komplety. Pozdrawiam Cię cieplutko⛄.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne sa te zestawy! Najpiękniejszy ostatni!
    Pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne !!! Bombka czekoladowa i świeca - cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace, pięknie ozdobione, zachwyt! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosiu cuda stworzyłaś, ale ten ostatni komplecik jest mega!!!
    Masz rękę do tego decou.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej jakie cudne komplety!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Buziaki i Gratulacje dla Oliwki.Kompleciki śliczne i bardzo świąteczne. W temacie Świąt to ja sobie w ogóle nie radzę i dlatego wpadłam do Ciebie po pomoc:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się😁 dziękuję w imieniu Oliwki❤

      Usuń
  14. Wspaniale kompleciki a ostatni naj, naj i juz zdobi moj salon, mnostwo buziolkow dla Oliwki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super że znalazł swoje miejsce!! Usciskam ją😁

      Usuń
  15. Gosiu cudowne kompleciki stworzyłaś!!! Osoby, które je otrzymają z pewnością będą zadowolone:). Koniecznie pobaw się ze swoim pudełkiem!!! Serdeczności dla Oliwki i dużo zdrówka:).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe, na bogato, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego dla Oliwki!!! Dziecięcej radości w zdrowiu, miłości i niech Pan Bóg Jej Błogosławi!!!
    Pozdrawiam Was wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Oliwki!!! Życzę Jej aby wyrosła na dobrego Człowieka!!! W zdrowiu, miłości i całym życiu niech Pan Bóg jej Błogosławi!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie Ewuniu! Oliwka ma urodzinki właśnie dziś:))

      Usuń
  19. Tak, tak, tak ten ostatni jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń