środa, 15 marca 2017

Kwiaty w roli głównej

Witam serdecznie!!!
Bardzo mi miło, że mój pomysł na prezenciki dla Pań spodobał się również Wam:)) Przepraszam,ale tym razem nie miałam czasu odpisać na Wasze komentarze:( Wiosna to moja ukochana pora roku, ale niestety sprzyja przeziębieniom i tak już czwórka dzieciaków chora:( na szczęście idzie ku dobremu!

Dzisiaj wpadam,aby pokazać moje kwiatuszki, które zrobiłam dzięki kursikom u ANETTY:)
Część miałam z wykrojników od Ewci i Iwonki, część wycięłam sama. Wszystkie robi się bardzo przyjemnie:))
Zacznę od kwiatów wiśni,choć moje mają dość nietypowe kolory:))






 Potem była lekcja jak zrobić lilie,  moje wyszły tak:

następnie, królowa kwiatów czyli róża:


jedna, całkiem przypadkowo wyszła mi dwukolorowa:)

i ostatnie goździki:

Te dwa na dole zdjęcia zrobiła Oliwka:))

i wszystkie razem



Anetko, wielkie dzięki za te kursiki!!

jakiś czas temu skusiłam się na zakup pianki - foamiran i ukręciłam na próbę kilka kwiatuszków

jest to bardzo wdzięczny materiał, całkiem łatwo go uformować i pięknie się zabarwia od suchych pasteli!
Z tychże kwiatuszków szybciutko ukręciłam wianuszek wielkanocny:




Z wielką przyjemnością zgłaszam go do wyzwania na Blogu Eko-Deco


oraz na blogu ProjectPrezent


Tym kolorowym akcentem kończę dzisiejszy wpis, jednocześnie obiecuję, ze niedługo wpadnę z kolejnym workiem kartek, bo już są gotowe:))

Pa!!

40 komentarzy:

  1. Jakie śliczne kwiatuszki zrobiłaś i w takiej ilości, że aż miło popatrzeć i podziwiać. Zaraz sama pobiegnę popatrzeć na kursik, bo efekt powala, może i ja coś się w końcu nauczę !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ładnie, kolorowo!!! Bardzo podoba mi się wianuszek, super jest!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe niejedną karteczkę też ozdobią:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie i wiosennie zrobilo sie u Ciebie, kwiatuchy cudne i jakie kolory i modele, tylko podziwiac, Wianek z lilijkami sliczny. Pozdrawiam i widze ze nastepczyni ci rosnie dla niej rowniez gratulacje za piekne kwiatuszki. Buziam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiatuszki! I te z papieru i z foamiranu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu cudne te kwiatuszki zrobiłaś, wszystkie rewelacyjne, aczkolwiek różyczki skradły moje serce najbardziej, a te z foamiranu to już cud miód . Wianuszek wyszedł przepiękny . Powodzenia w zabawach .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam talent, kwiaty są śliczne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, kolorowe kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zapisane kursiki od Anetki, ale ciągle brak czasu na wypróbowanie wszystkich.
    Pięknie wyszły tak samo jak te z pianki:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatuszki piękne : )
    Wianek wyszedł świetnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam i podziwiam - piękne kwiatuszki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosieńko, wysyp kwiatów prawdziwie wiosenny. Same cuda. A wianek wyszedł mistrzowsko, nie mogę się napatrzeć.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kwiatuszki! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko cudne 😘 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiatki i ozdobiona praca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kwiatki poczyniłaś,podziwiam bo piękne! A wianek rewelacyjny!
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu-Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiatuszki. Gosiu widzę, że u Ciebie już wiosna.

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deko. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe kwiatki! Ta dwukolorowa róża wyszła jak prawdziwa! Lilie cudowne! Jesteś bardzo pojętną uczennicą, a Anetka świetną nauczycielką;) Wianek przepiękny!
    Pozdrawiam Gosiu:) Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te kwiatuszki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kwiatuszki i cudny wianeczek:) Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To jeszcze raz ja :)) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wianuszek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kwiatuszki, a Oliwii najpiękniejsze :)
    Wianuszek taki radosny, że aż uśmiecham się do niego. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kwiatuszki, a wianek prezentuje się szczególnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ wiosennie u Ciebie Gosiu! Urzekły mnie goździki. Mam nadzieję, że dzieciaczki już zdrowe.
    Ściskam serdecznie :*
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! pięknie wiosna rozkwita u Ciebie! wianek jest prze prze prze piękny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kwiaty:) A jeszcze ładniej im w tym wianku:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne wykonanie :) dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawy pomysl, dziekuje za udzial w wyzwaniu eko-deco

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie Ci wyszły kwiatuszki! I takie kolorowe:) Wianuszek prześliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jej, jakie cudowne! Może i ja się kiedyś nauczę robić kwiatki:(

    OdpowiedzUsuń
  34. Wianuszek wyszedł sliczny a te kwiatki podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny, wiosenny wianek. Napracowałaś się przy kwiatuszkach. Przepiękne są. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakże cudnie kwiatowo i z pewnością wiosennie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)i życzę zdrówka dla całej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny ukwiecony wianek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PP

    OdpowiedzUsuń