niedziela, 23 lipca 2017

Kartki, karteczki, kwiatuszki:)

Dzień dobry w tą dość ciepłą niedzielę!! Upały to nie moja bajka, więc korzystam z chwili i wklejam posta, mam nadzieję, że później da się wyskoczyć jeszcze raz na rowerki;)

Bardzo, ale to bardzo radują mnie Wasze komentarze!! patelnia po 19!!! latach prawie, ma swoje 5 minut:)) Kwiatuszków dopiero się uczę, szukam najlepszego sposobu, a Wy piszecie że już cudne:) to chyba po prostu będę robić takie jak umiem:))

Jak zrobić różyczki pokazała OriBella a to mój ostatni urobek:




Będę wykorzystywać je do swoich kartek, jedna już jest!

Wpisała się w wytyczne IWONKI, która jest lipcową projektantką u ANI


Jednym z tematów jest lato. Dla mnie lato to kwiaty, a przede wszystkim róże:) Karteczka dla bardzo sympatycznej osóbki:)



Wielkanoc z przebiśniegami. Znalazłam taką serwetkę, bo akurat drukarka odmówiła posłuszeństwa:)


I trzecia z cukrową laseczką na Boże Narodzenie

I jeszcze kolaż dla Ani:)


Tradycyjnie z karteczkami dla Ani pokazuję karteczkę dla ULI, w lipcu miała się na niej znaleźć Matka Boska/ Święta Rodzina

a to moja skromna karteczka w tym temacie:

Na dziś to tyle!
Miłej niedzieli i całego tygodnia!!
PA:))

















42 komentarze:

  1. Gosieñko rozyczki jak i pozostale kwiatuchy cudne, tylko pozazdroscic a karteczki swietne, bez wyjatku, zycze milego wypadu rowerkowego i pozdrawiam serdecznie, i dziekuje ze jestes,

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana ja też kwiatuszki uwielbiam robić, ale moje nie tak ładne jak Twoje, może kiedyś 😊 (a barwisz sama czy z kolorowego papieru robisz?)

    Kartki superaśne:)Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko!! Robię z kolorowego, ale też barwie najczęściej tuszami albo akwarelami:)

      Usuń
  3. Gosiu wspaniałe te kwiatki. A karteczki śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki :-D Wszystkie mnie zachwyciły :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiatuszki są śliczne i na pewno pracochłonne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne a kwiatuszki to mistrzostwo! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kwiatki,trzeba się trochę napracować.ale efekty widać :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ty Marylko wiesz coś o tym.. Dziękuję!!

      Usuń
  8. Gosiu, mnóstwo cudnych kwiatuszków zmajstrowałaś :-)
    Na letniej kartce prezentują się rewelacyjnie!
    Przebiśniegi w pięknej oprawie i super pomysł na laseczkę cukrową.
    A karteczka do Uli ma śliczną gwiazdę betlejemską.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Iwonko, że Ci się podobają moje karteczki!!

      Usuń
  9. Gosiu kwiatuszki miodzio , wyszły cudnie. Kartki lipcowe super, wszystko jest co miało być , więc z radością zaliczenie na szósteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Trochę nie wiedziałam co począć z tą letnią, ale udało się:))

      Usuń
  10. różyczki cudnie realistyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosieńko, ale śliczny wysyp kwiatuszków, istne lato. Podziwiam karteczki, fajną laseczkę zmajstrowałaś.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kwiatki, piękne kartki, czego można chcieć więcej? podziwiam i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kwiatki i karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracowita jak mróweczka:-)Narobiłas tych kwiatków tyle, że jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy jak mróweczka, ale lubię naciąć kwiatuszków, a potem je kształtować w różyczki na przykład:)

      Usuń
  15. Gosiu... kwiatuszki śliczne... a ja boję się zacząć je robić...
    karteczki też zachwycają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, tu się nie ma czego bać! To tylko papier:)) Zacznij a zobaczysz jakie to fajne zajęcie:)

      Usuń
  16. Gosiu śliczne kwiatuszki, różyczki najładniejsze :)
    Karteczki prześliczne stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kartki i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki Gosiu, a wysyp Twoich kwiatków jak na lato przystało, przytłacza kolorami i różnorodnością. Ciekawe kiedy ja "dorosnę" do robienia kwiatków:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak:) Już napisałam Asi, że trzeba spróbować, to tylko papier:))

      Usuń
  19. I kwiatki i karteczki mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kartki :) urzekła mnie letnia do Ani :) zapewne ze względu na cudne kwiatuszki :) Do mojej zabawy karteczka może i skromna, ale wszystko na niej pasuje. Piękno tkwi w prostocie :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki, świetne kwiatuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kwiatuszki !! Wspaniałe karteczki!

    OdpowiedzUsuń