środa, 26 lipca 2017

Wakacyjne decoupage i niespodzianka:)

Witam ponownie, po krótkiej tym razem przerwie:)
Dziś pokażę drugą pracę w temacie Wakacyjne decoupage u Reni, tym razem z makami w roli pierwszoplanowej, tak jak Pani Psorka prosiła:))



Niedawno kupiłam w pepco tag na wyprzedaży z myślą, że coś w nim zmienię oczywiście, no dobrze zmieniłam go całkowicie:P

Wyglądał tak:



Czyli całkiem, całkiem, ale zmediowałam go po swojemu:)
Pomalowałam białym gesso, nakleiłam na niego masę samo schnącą, po której przewałkowałam szydełkową serwetkę, co dało świetną teksturę! Dokleiłam kilka odlewów od Anity i swoich, potem mgiełki w ruch i wyszło tak


na koniec przykleiłam foamiranowe maki, mikrokuleczki i świecidełka



Myślę, że wpasował się w temat naszej lekcji, a i jeszcze powędruje jako prezent, więc dodaję go do drugiej zabawy u Reni
https://reanja1.blogspot.com/2017/07/hand-made-swietuje-cay-rok-lipiec-i.html


A do kogo poleci???
I to jest niespodzianka z tytułu, otóż bardzo chcę podziękować za Wasze odwiedziny i motywujące komentarze, bez których pewnie nic nowego by się tu nie działo i ogłosić małą rozdawajkę z tym tagiem w roli głównej! Dorzucę kilka kwiatuszków i jakieś przydaśki, które przecież wszystkie uwielbiamy:) Proszę o zostawienie komentarza pod tym postem z wyrażeniem chęci udziału w zabawie do 10 sierpnia.
To co, będzie ktoś chętny??
Serdecznie zapraszam! :)

30 komentarzy:

  1. Pięknie zmediowałaś tag :) ja chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mediowanie to już Twoje drugie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Metamorfoza taga na 6 z plusem. Bardzo fajnie zmediowany aż żal troche mi ze nie umie tej techniki. Świetnie wszystko skomponowane i oczywiście stanę i ja w kolejce. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, Gosiu!
    Wspaniale radzisz sobie z mediami.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tag nie do poznania :) maki uwielbiam :)
    chetnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie go zmediowałaś :)
    chętnie wezmę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tag:) Świetnie radzisz sobie z mediami -podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu przemiana niesamowita, pięknie wyszło , widać media to to co lubisz :-)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, cudowny tag i chętnie bym go widziała u siebie:) podziwiam Twój talent do decu! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny tag. Chętnie ustawiam się w ogonku.
    Uściski, Gosieńko.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdecydowanie lepiej wygląda po Twoich zabiegach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne to mediowanie, jesteś kolejną znaną mi osobą, która zaczęła mediowanie i wciągnęła się na całego :)
    Obok maków przejść obojętnie nie mogę Gosia! :) Oczywiście ustawiam się po uroczy makowy tag w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak wyszedł cudny, taki magiczny. Świetna praca. Cieszę się, że nie odpuszczasz naszych tematów :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj bardzo chętnie "pomacam" to makowe cudeńko. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałą pracę wykonałaś,tag przeszedł niesamowitą metamorfozę 😃
    Chętnie wezmę udział w zabawie, żeby zobaczyć to cudo na żywo 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała praca! Zawsze jestem chętna na rozdawajki, tym bardziej jeśli mozna dodatkowo wzbogacić się o przydasie, dlatego zapisuję się z miłą chęcią.
    Pozdrawiam Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękne prace tym razem pokazałaś Gosiu - serdeczności ślę -Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca, zmiana robi wrażenie :) Chętnie się piszę na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja kocham takie prace ... wspaniały jest ten tag w nowej odsłonie.
    Jeżeli można to ja też chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosieńko pięknie Ci wychodzi mediowanie, podziwiam:)
    Tag wyszedł świetnie- ciekawe struktury, formy i kolory:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz sie z nami dalej
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna prace jestem oczarowana.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Super metamorfoza, w Pepco można znaleźć wiele takich cudeniek do przeróbki. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tag przeszedł super przemianę. Ja jeszcze raczkuję w takich mediowych pracach, choć kusi mnie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przemiana mega!!! Rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne kolory... jest ich cała feeria, ale skomponowana po mistrzowsku :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała praca!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające kwiaty! Całość śliczna:)

    OdpowiedzUsuń