sobota, 5 sierpnia 2017

Karteczka dla Manuela

Witam serdecznie!
Dziś wyjątkowy post.  Nie będzie moich prac, ani zdjęć.
Jakiś czas temu wspomniałam o synku mojej przyjaciółki EWCI, Manuelu, który jest ciężko chory i dzielnie walczy z chorobą w szpitalu. Kilka dni temu odezwała się do mnie inna blogująca dziewczyna WERONIKA, która zna Ewci bloga i wspólnie postanowiłyśmy ogłosić akcję: KARTECZKA DLA MANUELA , ot tak dla wywołania uśmiechu na jego buzi, a i jednocześnie u stroskanych rodziców.
Mam nadzieję, że znajdą się dobre duszyczki, które pomyślą o Manuelu i zrobią dla niego karteczkę:) Wiem, że bardzo lubi Psi Patrol, Świnkę Peppę, Myszkę Miki;)
Do końca sierpnia można je przysłać do mnie, proszę o kontakt na malgorzatagralka@wp.pl, a potem polecą do małego Maniutka:))
Gorąco zapraszam do akcji!!! Sprawmy Mu odrobinę radości:))

14 komentarzy:

  1. Małgosiu, świetny pomysl, dołączam do akcji. Wieczorkiem skrobne maila. Ale chyba Twój adresie mam😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się przyłączam, chociaż właśnie zamierzałam kartkowy bajzelek schować co najmniej do października;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu piękny gest i piękna akcja. Postaram się i ja zrobić karteczkę dla Manuela.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, dziewczyny że coraz więcej Was jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się coś wymyślić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się zrobić karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu, wczoraj wysłałam na Twój adres karteczkę dla Manuela.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu umknęło mi, ale spróbuję coś przygotować
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez ostatnim rzutem na taśmę dołączę się. ..

    OdpowiedzUsuń