poniedziałek, 11 grudnia 2017

Karteczki i słodka blondyneczka:)

Witam serdecznie! Dziś wpadam między przedświątecznymi porządkami!
Bardzo mi miło, że tak bardzo spodobał sie mój nieco dziwny wianek!! Kursy florystyczne chyba coś po sobie zostawiły:)
Szybciutko pokażę dziś karteczki, które powstały do zabawy u Ani, a w grudniu wytyczne podała nam Natalia.
Znajoma prosiła o kartkę urodzinową, ale ze świątecznym akcentem i tak zrobiłam taką kompozycję:


 Dopiero potem poleciałam do Ani przypomnieć sobie wytyczne, a jaką miałam radochę że zupełnie przypadkiem zaliczyłam dzwoneczki!! :D
Do karteczki zrobiłam dużą kopertę:



Drugą wytyczną była zima w ramce lub za oknem, ja mam w ramce:




Trzecia wytyczna to prezenty pod choinką i zrobiłam taka prościutką, ale 3D



Mam nadzieję że moga być :P
Banerek

 i kolaż dla Ani


I jeszcze pokażę skrzyneczkę ze słodką blondyneczką, którą na pewno znacie:))
Klasyczne decoupage, ozdobny zawijas z masy samo schnącej jakieś dodatki i proszę:






Zamawiająca była zachwycona, ciekawe tylko jak Basi się podoba....
Dużo zdjęć, ale może nie zanudziłam Was juz od poniedziałku:))
Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy!
Pa!

21 komentarzy:

  1. Małgosiu skrzyneczka cudna, Lubie bardzo tą serwetkę a i kolorystyka bardzo mi się spodobała.
    Kartki oczywiście też super, zwłaszcza z ciekawością obejrzałam stempelek z dodatkami wyszło rewelacyjnie. Dzwoneczki piękne moje faworytka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za cały rok wspólnego kartkowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki!!! Urocza skrzyneczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękności porobiłaś same:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prace :) Ta różnorodność i perfekcja jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosieńko, piękne kartki i skrzyneczka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki bardzo zachwycą obdarowanych i skrzyneczka na pewno też bo cudowna. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosia! Śliczności...
    Karteczka zima w ramce CUDOWNA! :)ta chatka...rewelacja!
    i skrzyneczka pięknie Ci wyszła!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu,same piękności,kartki śliczne,a skrzyneczka zachwycająca 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie, pięknie sobie poradziłaś, ale dla takiej Zdolniachy to nic dziwnego. Kartki super, a skrzyneczka urocza :-) aż zapachniało latem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko śliczne, a i kartki bardzo ładne !!! Zdolniacha z Ciebie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna skrzyneczka!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczki są prześliczne:) Spodobała mi się zwłaszcza zima w ramce:) A skrzyneczka wprost urocza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :)
    Tworzysz bardzo piękne i kreatywnie .
    Bardzo mi się podobają Twoje prace widać ile pracy i zaangażowania wkładasz w to co robisz .
    Życzę by jeszcze nie jedno piękno wyszło z Twych rąk !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. same ładności Gosiu pokazałaś... tradycyjne decu czasami jest ładniejsze od przepełnionego mediami ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne karteczki Gosiu ale tym raazem mam faworytke i jest nia okolicznosciowa, piekna, Skrzyneczki przeslodkie i urocze ,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna skrzyneczka.Urocze kartki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki :)
    A blondyneczka faktycznie słodka ;) świetne pudełeczko ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki, ale pudełeczko - pierwsza klasa! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki! Urodzinowa najpiękniejsza! Skrzyneczka cudna, te zawijaski z masy dodają jej tyle uroku! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki i pudełeczko:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej jaka śliczna ta skrzyneczka, jakby idealnie pasowała do pokoju mojej córeczki, i ta dziewczynka z obrazka, jakbym moją córkę widziała.

    OdpowiedzUsuń