piątek, 22 grudnia 2017

Przedświąteczny

czas nadszedł nieubłaganie i pewnie niewiele z Was ma czas zajrzeć, ale pokażę dziś ostatnie ozdoby, które zrobiłam na te święta:)
Makowiec w piecu, więc mam chwilkę, żeby wstawić kilka zdjęć.

Do turkusowo niebieskiej świecy zrobiłam medalion, który dodatkowo ozdobiony jest złotymi płatkami miki:



Kolejny medalion, to styropianowa baza, papier do decu, ale przeniesiony za pomocą transferu błonowego, dzięki któremu zdecydowanie łatwiej ogarnąć obłe kształty:), dookoła medalionu wyciski z masy modelującej, folia do złoceń i wyszło tak:
przód


i tył


i jeszcze jeden komplecik w kolorze złota i czerni:



Prostota do bólu, ale chyba elegancki?
Nie wiem czy to JUSTYNKI temat czy po prostu tak wyszło, ale tu też przeważa złoto więc żabka dostanie jeszcze jedną porcję ode mnie! To już trzecia, więc nie wiem jak to przełknie:)





A teraz pora na życzenia

Zdrowych,
pełnych odpoczynku,
 radości 
i samych dobrych wrażeń 
Świąt Bożego Narodzenia!!!
 Do zobaczenia po świetach:)



33 komentarze:

  1. pięknie,życzę radosnych i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dziś piekłam makowca !!! Piękne cudeńka tworzysz. Ja nie zdążyłam pokazać wszystkiego, ale się tym nie martwię. Piękny komplet - świeca i bombka !!! Gosiu, życzę Tobie radosnych Świąt !!! Ciepełka rodzinnego, śpiewania wspólnego i wszystkiego co dobre !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu ten ostatni komplecik jest cudowny !!!! Zreszta ta bombka wyżej też. Świetne są Twoje prace decou, masz do tego serce i zdolne łapki.
    Tobie i twoim bliskim również życze zdrowych pogodnych Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I Tobie również zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia!:) Piękne prace! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie i Twoim bliskim życzę zdrowych i spokojnych Świąt!
    Komplet w złocie i czerni cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu przełknie z ochotą i jeszcze sie obliże ;D]piękne prace przygotowałaś, szczególnie ten ostatni komplet, a transfer o którym piszesz mnie zaciekawił, bo chyba takiego jeszcze nie ćwiczyłam;)
    Zdrowych i radosnych Świat dla Ciebie i całej rodzinki życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko śliczne, ale najpiękniejszy komplet turkusowy! UWIELBIAM!!!
    Pogodnych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosieńko, piękne są Twoje ozdoby.
    Życzę Ci radosnych, rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ozdoby!!! Wspaniałych,zdrowych i rodzinnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace! Dzisiaj zauroczyłaś mnie kompletem czarno-złotym.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne komplety jestem pod wrażeniem.Wesolych Świąt .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownego Świętowania. Pstro

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne :)
    Niech magiczna moc wigilijnego wieczoru przyniesie Ci spokój i radość. Niech każda chwila świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Ciebie i Twoich Bliskich pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne ozdoby Małgosiu. Pięknych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych, pogodnych, magicznych świąt Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych,wesołych,spokojnych,rodzinnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńka stworzyłaś :-) Radosnych i zdrowych świąt oraz wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2018 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno mnie tu nie było,ale Cię znalazłam i mogę życzyć Ci Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia!!!serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚLICZNE:)
    WESOŁYCH ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudeñka Gosiu, a dla ciebie i calej Twojej cudownej rodziny mnostwo Swiatecznych serdecznych zyczeñ,

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prace Gosiu:) Zdrowych i pogodnych Świąt dla Ciebie i Twojej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu, piękne prace, życzę Ci zdrowych, pogodnych i pełnych radości
    świąt Bożego Narodzenia
    a także wielu wspaniałych chwil
    spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny turkusowy komplecik. Wszystkiego dobrego na święta! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam te piękne rzeczy i życzę cudownych Świąt! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace, podziwiam i oglądam z przyjemnością :) Nie zdążyłam z życzeniami przed świętami, ale na ten czas i w nowym roku życzę wiele radości, miłości i pokoju serca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gosiu, Twoje prace są piękne !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne bombki :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kompleciki:) Super, że dałaś radę przed świętami jeszcze medalion zżelem i pastami z warsztatów. Wyszedł śliczny i super pomysł z dodatkową ozdobą!
    Z życzeniami sie w tym roku spóźniłam, ale jeszcze oktawy Nowego roku nie było, więc samych pomyślnych, szczęśliwych i kreatywnych dni w całym 2018 roku
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    Animation

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten transfer błonowy wyszedł perfekcyjnie... coś niesamowitego :) świetny jest ten medalion

    OdpowiedzUsuń
  31. ta bombeczka niebieska z milki jest świetna, bardzo podoba mi się ten ten komplecik ostatni, szkoda że u mnie nie pasował by zupełnie w żadnym pokoju.

    OdpowiedzUsuń