środa, 20 marca 2019

Wiosenna latarenka

Witajcie w kolejną środę!
Wiosenne przesilenie spowodowało u mnie jakiś straszny zastój robótkowy:( mam nadzieję, że szybko minie.
Mobilizuje mnie to, że obiecałam sobie co środę wklejać inspiracyjny post dla Coral4u, więc jestem.
Była już jesienna, zimowa i przyszedł czas na wiosenną. Tą kupiłam w odróżnieniu od dwóch poprzednich i ozdobiłam po swojemu:)
Szybki latarenki ozdobiłam pastą żelową 3D przez śliczny szablonik z Agaterii. Górę ozdobiłam własnoręcznie zrobionymi kwiatuszkami z foamiranu, dodałam koronkę, sznureczek, na którym zawiesiłam kluczyki z foremki, ale tym razem użyłam kleju na gorąco, bo chciałam je na już :) Dodałam gipsowe serduszko i kuleczki styropianowe.
A tak się prezentuje:








Nieskromnie przyznam,  że podoba mi się ta dekoracja :)
Zgłaszam ją na wyzwanie na blogu DIY zrób to sam - Wiosna, ach to ty!

oraz w Zielonych Kotach - W wiosennym ogrodzie




Pozdrawiam słonecznie, bo wreszcie wyszło zza chmur!

15 komentarzy:

  1. Gosiu świetna ta wiosenna latarenka , idealnie pasuje do wyzwania na blogu DIY http://diytozts.blogspot.com/2019/03/41-wyzwanie-wiosna-ach-to-ty.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się podoba twoja dekoracja

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgoś, przepiękna ta wiosenna latarenka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i faktycznie mega wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca, Gosiu!
    Wiosenna i radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie ozdobiłaś latarenkę. Jest wspaniale wiosenna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nastrojowa wiosenna latarenka, kompozycja z kwiatuszków jest urocza :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimacik ma ta latarenka. Podziwiam Twoje własnoręcznie zrobione kwiatki !
    Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna wiosenna latarenka, takiej kompozycji wiosna nie moze sie oprzec, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznotka :) jak pięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) zapraszam do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :) ->http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/na-lubelskich-polach.html

    OdpowiedzUsuń