środa, 13 marca 2019

Zając C&S

Witam !
Dziś post inspiracyjny dla Coral4u, a przygotowałam kamiennego zajączka z myślą o dekoracji wielkanocnej. Zając kupiony w sklepie typu - tu kupisz tanio, z jakiejś pianki i filcu czy czegoś w tym rodzaju, na drewnianej podstawce. Kombinowałam co by tu z nim począć, aż wpadłam na pomysł, że trochę go usztywnię za pomocą preparatów do efektu kamienia. Pierwszym krokiem było nałożenie gesso, tak dla pewności, żeby nic nie odpadło, a następnie masa podkładowa i pył celulozowy. Trzy rozmiary kulek 3D wymieszałam z masą podkładową i przykleiłam na drewienku i u dołu zajączka, kamyczki również posypałam pyłem. Dodałam jedynie sznureczek, kwiatuszki z foamiranu i troszkę mchu, tym sposobem mam prawie kamienną rzeźbę :P Zobaczcie jak wyszło:





Dla lubiących jeszcze bardziej surowy styl Clean & Simple może być tak:


A Wam, która wersja bardziej się podoba?
Pozdrawiam serdecznie i ciepła życzę:))

12 komentarzy:

  1. Świetny, fantastyczny :) kamienna strona bez kwiatów wyglada dostojniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu zajaczek jest super, ten efekt kamienia swietnie sie prezentuje, jak dla mnie obie wersje sa swietne, pierwsza wiosenna i druga bardziej elegancka, pozdrawiam i sloneczka sle

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywność Twoja jest super! Zając uroczy. Bardziej stawiam na tego z kwiatkami. Ale temu drugiemu NIC nie brakuje ! Mój wybór to kwestia oczywiście subiektywna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. z kwiatami :) bardziej wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności, Gosieńko. Ja wybieram pierwszą wersję, bo lubię kwiaty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie sie podoba i z tej i z tej....

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie powiedziałabym, że to efekt kamienia :) wygląda raczej tak "puchato" ;) ;) ale właśnie w takiej kolorystyce mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zając i ciekawy ten efekt kamienia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem zajączka jest cudowny . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta wersja z kwiatami jest moim faworytem :) cudownie pasował by ten zajączek do białego salonu :) albo stołu z dodatkami różu i szarości. Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń