wtorek, 8 stycznia 2013

Kosz

Witam zimowo, choć śniegu jak na razie nie za wiele, ale coś tam się bieli :)
Jakiś czas temu pokazałam zaczątek kosza z wikliny papierowej , nareszcie między karmieniem, przewijaniem itp :))) go skończyłam i mogę  pokazać jak wyszedł :) Ukręciłam też większą ilość różyczek z krepy



i ułożyłam je w koszu, nie wiem czy to widać, ale starałam się "napisać" 40 , bo to był prezent na 40- tą właśnie  rocznicę ślubu moich rodziców:)



Zrobiłam też świeczniki, może będą prezentem na Dzień Babci i Dziadka?
Fioletowo - różowy

Czerwono - żółty

i brązowo - kremowy

W następnym poście będę się chwalić wymianką numer 3!!!
Witam kolejną obserwatorkę i pozdrawiam wszystkie zaglądające i komentujące!!!!
Pa:)
















23 komentarze:

  1. Ależ wspaniałe te Twoje róże jak żywe

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, ależ piękny ten bukiet dla rodziców zrobiłaś! Myślę, że serce im mocniej zabiło jak taki prezent zobaczyli :) Pozdrawiam Cę serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny bukiet , cudne są te świeczniki ten brązowy urzekł mnie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym koszem! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kosz,cudowny prezent dla rodziców,a liczbe widać bardzo dobrze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosz jest cudny :) I świeczniki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosz jest przepiękny.Świeczniki również.Podziwiam Cię ,że dajesz radę przy Maleństwie tworzyć takie piękności:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosz przepiękny, świeczniki cudowne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystko jest cudne:0Jestem pod wrażeniem kosza:)Ślicznie wygląda:)A taki świecznik brązowy to pasowałby do mego pokoju:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te różyczki. Świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko piękne ale brązowy świecznik najpiekniejszy :)pozdrawiam serdecznie Ala

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosz przepiękny ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu moję dziecię wylosowało Cię w moim szybkim roczkowym candy, zajrzyj więc do mnie i prześlij mi swój adres z preferencjami co do naszyjnika, możesz też napisać czy których z moich naszyjników Ci się podoba to będę wiedziała co zrobić. Pozdrawiam
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!! Wspaniały i taaaki wielki, musiał kosztować sporo pracy :) Podziwiam, efekt niesamowity:)
    Zapraszam serdecznie do mnie i na moje candy:
    http://decokuferek.blogspot.com/2013/01/anielskie-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszły te różyczki, a cały kosz wygląda cudnie!Muszę się pochwalić,że znam technikę ich wykonania i też dawniej udało mi sie kilka dekoracji wykonać!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ u Ciebie kolorowo!!! Róże są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Apparently, the duct tape, or any other tape, suffocates the wart as it
    cuts off oxygen and alloww the body's immune system to kill the wart. As a word of caution you should also never try to manually remove the warts yourself, as that can lead to the virus spreading. Those with sensitive skin should not use it as it can irritate.

    Look into my site ... How to get rid of warts

    OdpowiedzUsuń
  19. He published magazine articles in his own publication titled Skin Inc.
    For a faster and reliable result, skin care professionals may recommend these therapies that
    are less-invasive to the body. The best way of dealing with cellulite & stretch marks (
    is by choosing a treatment option and sticking to it.


    Look into my homepage - Get rid of cellulite

    OdpowiedzUsuń