piątek, 17 lipca 2015

Ostatni ....

... post czerwcowy:)
Witam cieplutko u progu pięknie zapowiadającego się weekendu!!!!
Dziękuję za Wasze budujące komentarze, zawsze niezwykle przyjemnie mi sie je czyta:))
Dziś zdjęcia prac na zakończenie roku szkolnego, nic to, że już połowa lipca za nami ...
W tym roku szkolnym moi dwaj synowie żegnali swoje wychowawczynie, więc powstały pamiątki dla nich.
Kuba skończył trzecią klasę podstawówki i dla Pani Eli zrobiłam różane drzewko, na zwisających karteczkach sa podpisy dzieci


wierszyk to transfer na medium


Marcin skończył szóstą klasę i jak sam mówi teraz będzie gimbusem:))
Pani wychowawczyni, również Ela dostała taką oto księgę, tym razem nieco inaczej ozdobioną:


na tej stronie uczniowie złożyli swoje podpisy


 Mam nadzieję, że obu Paniom pamiatki się spodobały:)

Dla szkoły zrobiłam kilka wazoników ze słoiczków po zupkach:)



wiem, że się spodobały:)

A na koniec zdjęcie robótki jaką Oliwka czasem pozwala mi zrobic:


:)

Dość już na dziś, kolejne posty będą już na bieżąco, mam nadzieję:)
Pogodnego weekendu życzę!!!
Pa!





23 komentarze:

  1. Magnifiques décorations !!!!! Et une belle couronne en tresse pour une princesse !
    Bon week-end !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie dostały śliczne prezenty. Mnie natomiast bardzo spodobały się te słoiki, są super. Piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeny Gosiu jakie cudowności - te słoiczki mnie zachwyciły a drzewko przekroczyło moje wyobrażenia - takie cudniaste jest - afryzurka Oliwki cuuuudniasta - masz talen kochana - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty - szczególnie drzewko mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz syna w tym samym wieku co moja Martyna. Niestety ja nie jestem aż tak kreatywna w robótkach. Wszystko jest śliczne i przemyślane. Słoiczki, karteczki i kula z kwiatów powalają z nóg. Fryzura córeczki jest cudna. jeszcze w tym wieku pozwala sobie robić takie cudeńka na głowie. Buziaczki slę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty-podziękowania dla pań wychowawczyń przygotowałaś:) Słoiczki ślicznie ozdobiłaś - bardzo fajny jest ten różany motyw. Fryzurka córci prezentuje się pięknie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoiczki prześliczne;)...podbiły moje serce;)
    Drzewko różane cudne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia, śliczności zrobiłaś ... panie nie mogą być niezadowolone
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prace, będą wspaniałą pamiątką!
    Kiedy to było, gdy i ja tak czesałam Andżelę hehe. Ciesz się Gosiu chwilą, bo dzieci tak szybko dorastają:(
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pamiątkowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje serce szczególnie to drzewko skradło, ale wszystkie dzieła świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te słoiczki , kto by pomyślał, że zwykły słoiczek może tak fajnie wyglądać. Pomysł ze sznurkiem genialny a motyw różany na słoiczkach przepiekny.
    Fryzura wymiata !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, a wazoniki mnie zachwyciły są takie delikatne i romantyczne. Ja teżzawsze lubiłam splatać komuś włosy, chciałam mieć córkę z długimi włosami, ale nie wyszło:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Che meraviglia, doni davvero unici e speciali...l' alberello di rose è adorabile! Splendida e dolcissima l' acconciatura, come sempre bravissima!!
    Baci.
    Annarita

    OdpowiedzUsuń
  15. Paniom na pewno sie podobały prezenty- bo są śliczne tak jak i wazoniki:)
    moja mała niestety tylko kucyk- jeden i to nisko związany - matka nie poszaleje, choćby chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne prezenty narobiłaś Gosiu,już widzę jakie panie były szczęśliwe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne prace!!!! Wszystko pięknie i wspaniale wykonane!!! Drzewko różane mnie zachwyciło!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, musiały zrobić wrażenie na obu paniach. A takie koszyczki pletła mi babcia jak miałam kilka lat... eh to były czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prace a słoiczki wyszły ekstra, chociaż ja sama za dekupażem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne prezenty a drzewko jest urzekające :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności i przemiłe pamiątki:) takie właśnie są najsympatyczniejsze:) Potwierdzam, ze słoiczki - wazoniki bardzo się wszystkim podobały, bo są śliczne:)
    A takie fryzurki to czysta frajda:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń