niedziela, 21 października 2018

LO z Młodą Parą

Witam!
Ta słoneczna niedziela natchnęła mnie na kolejny wpis:)
Bardzo podobają mi się layouty i nieśmiało próbuję coś tworzyć w tym temacie. Tym razem wzięłam na warsztat zdjęcie mojej kuzynki z mężem, zrobione w pięknym plenerze. Zdjęcie czarno białe, bo wymyśliłam szaro różowe otoczenie.
Użyłam blejtramu, pomalowałam go białym gesso, dodałam zawijasy z Agateriowej maski i pasty strukturalnej. Do kolorowania pracy użyłam bejcy i mgiełek. Naniosłam kilka stempelków, przykleiłam ozdobniki z masy, nie zabrakło ręcznie robionych kwiatuszków, koronek, szklanych mikrokulek, ot romantyczny klimat:))



Kilka zbliżeń na szczegóły




Motylek odbity na kalce i zembossowany srebrnym pudrem


Tagi


Nawiązują do tematu wyzwania TAGUJEMY


gdzie zgłaszam swoją pracę:)
I jeszcze dla wytrwałych dwa zdjęcia w pięknym słoneczku




Miało być romantycznie, wyszło mi???
Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli:)

13 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie i bardzo romantycznie :-) wszystko cudnie skomponowane, a tego różu to jest akurat tyle ile potrzeba, żeby delikatnie ożywić, a nie przesadzić. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoś, wyszło bardzo romantycznie i po prostu przepięknie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie i romantycznie, w sam raz do tematyki zdjęcia. Podoba mi się taka stonowana kolorystyka.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super, piękne pastele i świetne dodatki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszło i pięknie wkomponowałaś te tagi:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Wyzwania nie-kartkowe, pozdrawiam Edyta-DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło baaardzo romantycznie:) Cudowna praca! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że wyszło romantycznie:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo eleganckie i romantyczne LO. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo romantyczna ślubna pamiątka. Ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ale cudowne, bardzo szczegółowo dopracowane prace tworzysz, brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń