piątek, 11 stycznia 2019

Skarbonki dla dzieciaków

Witam Was w Nowym Roku!
Mam nadzieję, że wytrwam w blogowaniu, choć jakoś ciężko ostatnio... siedem lat to jednak dość długo i nie wiem czy to może już zmęczenie materiału:P
Dziś o oszczędzaniu:)
Od najmłodszych lat warto uczyć dzieciaki szanowania pieniążków, a można zacząć od oszczędzania drobnego kieszonkowego w fajnych skarbonkach:)
Drewniane skrzyneczki pomalowane na początek białą farbą akrylową, następnie przyklejone motywy serwetkowe i domalowane tu i ówdzie brakujące tło. Na skrzyneczki z piłkami dałam żel 3D, który delikatnie pobielony imituje rozbryzganą wodę.
Oto efekt





Jestem prawie pewna, że po świętach co nieco już do nich wpadło :))
Pozdrawiam cieplutko wszystkich gości!
Pa!




14 komentarzy:

  1. Śliczne skarbonki. Najbardziej trafiła w mój gust ta dla Liwii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    happybet168

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skarbonki. Mojemu wnusiowi pewnie spodobała by się ta z piłką❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skarbonki!
    Wszystkiego dobrego na ten rok, Gosiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oszczędzania warto uczyć się od małego, a z takimi cudownymi skarbonkami to będzie sama przyjemność.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. do takiej pieknej skarbonki to i ja bym wrzuciła

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są , do takiej skarbonki to aż chce się wrzucać pieniążki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne skarbonki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne ! Dziecięce, wesołe i kolorowe:) No i edukacyjne ;)Na pewno w tak ładnej skarbonce będzie się chętniej oszczędzało :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!
    A ten efekt rozbryzganej wody- CZAD.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super :) przydatne, a do tego fajnie wyglądają :) dzieciaki na pewno zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń